حادوس على قلبى وامشى =2016






                            حادوس  على قلبى

   =====================
    =2016=
    ====================
                              --------

      حادوس  على  قلبى  وامشى
                            
                               ماخلاص ماليش مكان

  انا  شلتك   جوة  .. رمشى 

                            وسقيتك   م ...  الحنان

  لقيت  قلبك  ...  بيأسى

                         ويورينى ... ..  الهوان

  وياريت فى يوم بيرسى

                       وسايبنى  .....  للزمان

  وحاولت إنى  أنسى

                       ما   .. خلاص ماليش مكان

                  ---------  

   و   سابنى   جوة  يأسى  .. وماسبليش الأمان

              ----------

  فى بعدك  حانسى  حبك ..
                         وانسى  الحب اللى كان

  وانسى  حتى    أسمك
                        واشيلة    م .. .  المكان
                  -----

       حادوس على قلبى  وأمشى

   انا  لية   سلمت أمرى  ..  ليك .. .. وللزمان

   وفضلت يومها  أمشى .. عشان ماليش مكان

    انا  لية  ضيعت عمرى

                             لقلب   لي ..   خان

    ولية   كانت خيانتة .. ليّا ....... وللزمان

   ماعرفش لية خدعنى  وأنا  أديتة  الأمان

  أشترى  فيّا  ..  وباع ..  وخان  كدة قلبى

  وسابنى .. للضياع   ..   ولية  ظلم حبى

  ولية  بان  الخداع  مافيش غيرك ياربى
 
 بإيمانى  تبقى جنبى ما الدنيا غير  متاع

 حنسبيها  ونجرى  ونقول   ليها   وداع

   حادوس على قلبى  وامشى

  == كلمات  / ابراهيم خليل .

  ت :011153309813

///////////////////////////////////////////////    



                  حا نسى   هواك

                   ----

     حا أبعد   وا سيبك   هنا  .. يمكن فى يوم   أنساك

    أحلى  سنين  ...  الهوى ..  كانت  ياعمرى معاك

     ولونى عارف  ..  أنا   ..   بدوب كتير فى هواك

  =================
كلمات الشاعر المصرى  ابراهيم خليل

///////////////////////////////////////////////////////





















تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة