خلى قلبك




إنت راجع تانى  لية  ... أنت عايز منى أية

السنين اللى قضيناها   سوى

           بين المشاعر  والغرام  والهوى

خلى  قلبى ياحبيبى   إنكوى

         من البعاد   والفراق  ..   والجوى

            --------

أشتريت زمانى  بالسنين 

                   لكن قلبك  .....  ما  نوى

والجراح والآلام والأنين

                 مانفعش     فيها    الدوا

                -------

قلبك فى  عذابى  لية   غوى

                    أنت  عايز  منى  أية

أنت راجع تانى لية

         أنا قلبى م الجراح   .. إستوى

وكل يوم فكرت فية

        حيت بقلبى من  فوق   هوى

             ----
  إنت  راجع تانى  لية

 إنت عايزمنى    أية

==  كلمات / ابراهيم خليل .
ت: 01153309813

================




//////////////////////


         أو ع  تخدع 

على قد   ماتقدر   تخدع  إخدع

                 يمكن تقدر  ترضى غرورك

وانا راح أسيبك  يمكن   ترجع

              أو    حتى  ....   تمثل   دورك

           -----------------
           آهى  الأيام  جاية
                    --
لكل بداية  نهاية  ..  وانا  نهايتى كانت وياك

لما حكيت لك  حكايتى  

صابنى أساك

بكرة الشمس  حتطلع  .. ويبان

يومها بتخدع   حتى....  هواك

والزاى تقدر  تمنع ..  إن كان

 كذبك يوجع  حتى  وانا  وياك

 حاول  تصدق  يمكن ينفع كل

 كلامى معاك

  أنك يومها حترجع  وانا  دايما

كدة ح   ستناك

 يمكن يومها  ماتخدع وتسوى

 يومها  أمورك

يمكن يومها  ترجع   ولا تكمل

  تمثيل دورك

بس  خلى  كلامى الحلو   معاك

الشاعر  المصرى ابراهيم  خليل .




               بعد  كل السنوات
                 -----

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة