لو جنتك.. فيها شبر فاضى ...






                          لو جنتك دى
          ----






لو جنتك فيها شبر واحد

    فاضى   خلينى .. أفوت

ولو العزول واقف وشاهد

            م الغيظ حيموت

 ياما  قلت لك يلا   نتعاهد

        لقيتك بتحط شروط

 وإن كان الإتفاق دة  وارد

  لكن  للعشاق ... مرفوض

  لية أنت  جامد .. وجاحد

  وإن ووضحتلك

             تصرخ بالصوت

  ياحبيبى إن كنت


             رافض ما تساعد


           قلب  بيحبك موت

 خليك  كدة  دايما .. بتعاند

          وانا ياحبيبى

            أفضل فى سكوت

  وتفضل  عمرك   شارد

            ويا ...  الملكوت

  وأنا  دايما  ما   حعارض

    ولا  أنام ......  مكبوت

لو جنتك فيها شبر  واحد

فاضى  خلينى ...... أفوت

= كلمات : ابراهيم  خليل

 ت:01153309813

//////////////////////




























                          لو جنتك دى
          ----






لو جنتك فيها شبر واحد

    فاضى   خلينى .. أفوت

ولو العزول واقف وشاهد

            م الغيظ حيموت

 ياما  قلت لك يلا   نتعاهد

        لقيتك بتحط شروط

 وإن كان الإتفاق دة  وارد

  لكن  للعشاق ... مرفوض

  لية أنت  جامد .. وجاحد

  وإن ووضحتلك

             تصرخ بالصوت

  ياحبيبى إن كنت


             رافض ما تساعد


           قلب  بيحبك موت

 خليك  كدة  دايما .. بتعاند

          وانا ياحبيبى

            أفضل فى سكوت

  وتفضل  عمرك   شارد

            ويا ...  الملكوت

  وأنا  دايما  ما   حعارض

    ولا  أنام ......  مكبوت

لو جنتك فيها شبر  واحد

فاضى  خلينى ...... أفوت

= كلمات : ابراهيم  خليل

 ت:01153309813

//////////////////////



حيروتنى ..  مين أختار

 وكتبتولى ..  ميت إنذار

لو  ماخترتش أبقى ستار






















      ماتزعلنيش
          ----              

                 

لو  زعلان  منى

             ماتعاملنيش  بسذاجة

و ماتدورليش ياحبيبى

             على ...........  حاجة

 ياما  قلوب  ..  محتاجة

              لصبر  .....  وقناعة 

أنا  أعصابى  حاططها

             فى ............. تلاجة

لا  حغصب  ولا  حثور

             ولا  حبقى.. مسرور

 لأنك ياحبيبى عايش فى الدور

  ومش  مسؤل  ... عن  حاجة

  لو فكرت  دقيقة  أو ..  ساعة

   كنت حا تعرف قد أية بحبك

   قد أية مشتاقلك واحس بقلبك

   إن عطشت تروينى

    ولا احسش  بقلوب  متباعة

   فين الأمان ...... ..  ووداعة

   فين  الحياة ........ المرتاحة

   مفيش  قلوب  ....... جراحة

   ماتدورليش  على ...   حاجة

    ياما  قلوب ......... محتاجة

    قول  كلامك  ......  بالراحة

   أنا  حاطط  أعصابى

                  فى  ...   تلاجة

  لا  حغضب  ولا  حثور

             ولا  حبقى  فى دوامة

    ولا  حبقى أبدا  فى سرور

               لو تدور  على  حاجة

  =  كلمات : ابراهيم  خليل

  ت:  01153309813

 /////////////////////////////////   


حيروتنى ..  مين أختار

 وكتبتولى ..  ميت إنذار

لو  ماخترتش أبقى ستار


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة