رسايل حبيبى .





 صورة: ‏رسايل حبيبى
        ----

حبيبى غازلنى .. برسايل

 وطريق الحب مش ساهل

والزاى  أنا  فى بعدة

ماقدرت  مرة   اتفاهم

وانا فى الحب أستاهل

يا  ظالم هان عليك بُعدى

وقلت  مرة ...    حتعدى

 وترمى  سلام

          الاقيك  بتتجاهل

ونسيت  شوقى .. وودى

مع  إن  كلامك   القايل

إنت  فى  الحب تستاهل

وحاولت أنا على  قدى

أبين   ظلمك ... القاسى

الاقيك  كدة ...   ناسى

قلت أبدأ كدة   بصدى

واقاوم   كل إحساسى

يمكن ترجع

         فى يوم  نادم

لقيت الشوق كدة مسالم

وكلامك   ليّا    بيغنى

فضلت  العمر  مستنى

أتارينى    كدة   واهم

ولقيت  الظلم   بيهنى

وجوة  الشوق بيسجنى

حتى   الظلم   بيساهم

ارفع ظلمك كدة  عنى

بلاش  الظلم يحرمنى

عشان أعيش

        حياتى كدة سالم

بدون  ما آهاتى  واقاوم

وكل ليل   ولة ... آخر

وأنا  .. فى الحب حتاخر

مادام ع الشط  والساحل

قلوب  ظالمة   وتستاهل

وحا أبنى  على رمال

            الشطوط أملى

وأخلى  الخيال 

          يفوت    بدلى

مصير  الموت

             ما  يخلى

ع  الوجود    ظالم

وظلام  الليل 

         ولة  آخر

وانا  فى  الحب أستاهل

اتارى  العمر .. مش طايل

يداوى سحر  الهوى المايل

والاقى جو  القلب لة شايل

معانى  دايما ..  بتتواصل

طريق  الحب مش ساهل

اتاريك  جاى   بتدبحنى

بدال ماتيجى  تصالحنى

إن كان لك حق سامحنى

لكن بختى  كدة ..  مايل

طريق  الحب مش ساهل

= كلمات : ابراهيم خليل .

ت:01153309813

////////////////////////////‏



   رسايل حبيبى
        ----

حبيبى غازلنى .. برسايل

 وطريق الحب مش ساهل

والزاى  أنا  فى بعدة

ماقدرت  مرة   اتفاهم

وانا فى الحب أستاهل

يا  ظالم هان عليك بُعدى

وقلت  مرة ...    حتعدى

 وترمى  سلام

          الاقيك  بتتجاهل

ونسيت  شوقى .. وودى

مع  إن  كلامك   القايل

إنت  فى  الحب تستاهل

وحاولت أنا على  قدى

أبين   ظلمك ... القاسى

الاقيك  كدة ...   ناسى

قلت أبدأ كدة   بصدى

واقاوم   كل إحساسى

يمكن ترجع

         فى يوم  نادم

لقيت الشوق كدة مسالم

وكلامك   ليّا    بيغنى

فضلت  العمر  مستنى

أتارينى    كدة   واهم

ولقيت  الظلم   بيهنى

وجوة  الشوق بيسجنى

حتى   الظلم   بيساهم

ارفع ظلمك كدة  عنى

بلاش  الظلم يحرمنى

عشان أعيش

        حياتى كدة سالم

بدون  ما آهاتى  واقاوم

وكل ليل   ولة ... آخر

وأنا  .. فى الحب حتاخر

مادام ع الشط  والساحل

قلوب  ظالمة   وتستاهل

وحا أبنى  على رمال

            الشطوط أملى

وأخلى  الخيال

          يفوت    بدلى

مصير  الموت

             ما  يخلى

ع  الوجود    ظالم

وظلام  الليل

         ولة  آخر

وانا  فى  الحب أستاهل


اتارى  العمر .. مش طايل

يداوى سحر  الهوى المايل

والاقى جو  القلب لة شايل

معانى  دايما ..  بتتواصل

طريق  الحب مش ساهل

اتاريك  جاى   بتدبحنى

بدال ماتيجى  تصالحنى

إن كان لك حق سامحنى

لكن بختى  كدة ..  مايل

طريق  الحب مش ساهل

= كلمات : ابراهيم خليل .

ت:01153309813

////////////////////////////





 










تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة