يا ناس رحوا قولولو

ياناس رجوا قولو لة
--
ياناس رحوا روحوا قولولة
الزاى اسهر الليل بطولة
وقلبى معاة هناك
يتسامر مع عزولة
ان كان بالليل دعاك
أو حتى يوم شكولوة
يسهر كدة وياك
ويرمى عليك حمولة
ياريت تاخدنى معاك
اقضى الليل بطولة
انا بيسعدنى .. لقاك
والقلب ولة ميولة
إن كان عاشق هواك
إسألوة إن الهوى جالة
وإن جاوب سؤالة
يبقى كسب .. رضاك
وإن وقف ... عزولة
حاولوا كدة تقولوا
القلب بان ميولة
سهران الليل بطولة
عشان عاشق هواك
يارتنى تاخدنى معاك
تسهرنى الليل بطولة
انا بحبك حب زيادة
بحبك حب .. عبادة
وإن كان للحب إرادة
ح نعيش .. فى سعادة
وافرح كدة بلقاك
شطك مليان .. لآلئ
وانا مشيت على شطك
والموج خادك ... وحطك
وماقدرش فى حبك انافق
انا حبيتك ........... لذلك
وسهرت اليل .. بطولة
والقلب ولة .... ميولة
وفى حبك قلبى .. دايب
وبفرح ........... بالحبايب
يا ناس روحوا .... قولولة
= كلمات : الشاعر المصرى
ابراهيم خليل
ت: 01153309813
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

ديتك روحى
-----
إديتك روحى بحالها أرجوك ماتجرحهاش
وسرى وبوحى آمنتك وأظن
مش ببلاش
دى حياتى دوايا .... وجروحى
وسرورى وبكايا .... ونوحى
والعمر اللى قضيتة .... معاك
وشقايا ........ وكل طموحى
وسنينى اللي ........... بتستناك
أنا بحت لك ........... بأسرارى
وحاولت دة كلة ..... ... أدارى
دقاتى اللي ............ بتترجاك
إديتك روحى بحالها أرجوك
ماتجرحهاش
لو كنت فى حبك ....... شارى
ما كان ضاع العمر .. بلاش
ياما عزفت على .... أوتارى
نغم سارى فى ليل بس ماجاش
واللحن حيفضل جارى
فى قلبى يابن الناس
إديتك روحى بحالها أرجوك
ماتجرحهاش
= كلمات الشاعر المصرى
ابراهيم خليل ت:01153309813
ديتك روحى
-----
إديتك روحى بحالها أرجوك ماتجرحهاش
وسرى وبوحى آمنتك وأظن
مش ببلاش
دى حياتى دوايا .... وجروحى
وسرورى وبكايا .... ونوحى
والعمر اللى قضيتة .... معاك
وشقايا ........ وكل طموحى
وسنينى اللي ........... بتستناك
أنا بحت لك ........... بأسرارى
وحاولت دة كلة ..... ... أدارى
دقاتى اللي ............ بتترجاك
إديتك روحى بحالها أرجوك
ماتجرحهاش
لو كنت فى حبك ....... شارى
ما كان ضاع العمر .. بلاش
ياما عزفت على .... أوتارى
نغم سارى فى ليل بس ماجاش
واللحن حيفضل جارى
فى قلبى يابن الناس
إديتك روحى بحالها أرجوك
ماتجرحهاش
= كلمات الشاعر المصرى
ابراهيم خليل ت:01153309813
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة