انا  نفسى  أسألك

انا نفسى ....   أسألك    سؤال  حيرنى  ياما

ان كنت صحيح ملك    أرحمنى من  الملامة      

 وأناعمري ما حغضبك    وحاأقابلك بابتسامة

                      أنا  نفسي أسا لك
الناس شاورواعليا              ويا    مااتكلموا  


اتاريك بتلعب بيا      ....    وقلبى    بتحرمة


اية اللى مش عجابك فيا   ومش قادر  تفهمة


انا  نفسى   أسألك      ... لية    قلبى بتظلمة


ان كنت صحيح حبيبى   تعال .....    وودنى


وبلاش  تتقل   عليا      وتسبنى ...    للضنى


وتهجر كل   قلبى      وما تحسش بي  ..  أنا


أنا نفسى  أسألك       سؤال   حيرنى     ياما


لو خان حتى الأمانة    الزاى  ....    تحرمة


والزاى أرضى  الهوانة   والزاى      افهمة


ان احساس    جوانا      ماقدرش     أكتمة

        انا  نفسى   أسألك  ؟ !
  ------------------------------------
الشاعر المصرى ابراهيم خليل
        








 









تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة