ما بينفع الحجر

       حاشترى آلية
حاشترى آلية  مابينفع  الحجر 

امام البندقية   وعصابة الغجر

من الصهيونية   واتباعهم  كثر

والنظرة   الي    من اخوانى العرب

النظرة مش هي  وصدرى  بيضرب 

والكل جاى  علي ميزان   وبيتحسب 

ان كانت  ميزانية   مش  أنا   السبب 

الخسارة مية مية   وكلها      للعرب 

متخلوا  المسؤلية  كلها ..   .  تكتب 

حاشترى لي  آلية          اية ينفع  الحجر

قدام .....  بندقية      والصهاينة    الغجر

مين أغتصب أرضى     مين قطع الشجر 

مين أغتصب عرضى  مين مركبة انكسر

مين ماعجبهوش ردىمين ماعندوش نظر

 انا حاشترى آلية  ماينفع ...........  الحجر


بتقولوا انا  ارهابى   وانا لحقى  ... بانتظر


هل ميزانكوا  ايجابى   بيؤمن ...   بالقدر


والا    حسابى  مايساوى قطرة     المطر


يعربد الصهاينة  لا  عتاب     ..  ولا  أثر

الزاى يبقى الحساب      اذدواج    للخطر 

    حاشترى لي  بندقية     احارب  الغجر
 





تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة