يا للي فاكرنى


      ياللى فاكرنى

ياللي فاكرني في حبك هايم  انامش بيك بتحدى العالم

كنت زمان في الحب مسالم  اماالوقتي مقدرش ياظالم

           ليه تظلمني وانا في بحري كنت بقاوم

كنت انا بيك بتحدي العالم   كنت      بحبك  ايو بحبك

كنت اتمني لحظة قربك  فين دلوقتي  احساس قلبك

                ليه ترميني في بحر ظلام

لية تسقيني كأس آلام           ليه تظلمني   مع الايام

ولم ظلمت ماعاد م  الممكن تد خل قلبي وجوه بتسكن

                  ياللي فاكرني في حبك هايم

ياماأتمنيت أنك تحميني   وفي وسط الموج قتلت حنيني

وبين الموج كنت   بقاوم    وتاه تفكيري وأحترت في امرك

ليه ترميني جو ه في بحرك  ياللي فاكرني في حبك هايم

كل سنين العمر     بتجري   تاه تفكيري واحترت في امرك

الزاي ينساني زمن  عمري        قلت  ياقلبي لسه يدري

                   ياللي فكرني في حبك هايم 

كلمات : الشاعر المصرى  ابراهيم خليل
0

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة