صور

مش  حانسى  معاك

 


 



 






 









 













 




 





 








ابدا  إننى بهواك
///////////////
==========
=2016=
===========
مش حا انسى  ..  معاك
إنك  الملاك اللى ملكنى
ولا  حانسى  ...  هواك
----------------
واطلب  رضاك  لو
تسامجنى  وترحمنى
 وكفايا ......   آساك
-----------
مرت  سنين عمرى
وأنا بجرى باستنى
مراسيل تبعتلى وأنا
بستناك
-------------
يمكن تبعتلى  كلام 
حب يصبرنى على
مُر   جفاك
-----------
أتاريك  يا قلبى مش
عندى م الحب رضاك
------------
مش  هي دى الجنة
اللى بتوعدنى إننى
حالقاك
--------------
والزاى  تعيشنى فيها
أنا لوحدى وأنا بستناك
-------------
وانا عمرى ما  اخالف
كدة وعدى وخصوصى
 وياك
------------------
اول خطاوى فى الجنة
الزاى اخطيها  وحدى
ما تكونش معاك
-------------
وبدونك  ياحبيبى صدقنى
الجنة حتكون أشواك
----------
سمعنى صوتك كدة
سمعنى يمكن  أسمع
كدة إسمى وأترنم
بهواك
---------
والحب فيها بياخدنى
لجنة أحلام
لو توعدنى ياحبيى
اكون وياك
---------
مش حا انسى معاك
إنك ملاكى اللى
ملكنى ولا حاانسى
هواك
--------
مش حاانسى إنك ملاكى

وفى ليلي   حاكى  ولا

حاانسى هواك
-------------
مش حانسى دموعى وأنا

باكى  من  كتر   جفاك
------------
وأحرم  عيونى  وأنا
شاكى من  غيرى 
شكاك
-----------
كل اللى حبيتهم ظلمونى
من  غيرى  هواك
-----------
أشكى  سنينى  على حالى
وفين  إمتى القاك
------------
مش  حاانسى معاك انك ملاكى
اللى ملكنى ولا حنسى  هواك
 
========
كلمات : الشاعر
المصرى ابراهيم
خليل
/////////////////////








تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة