صديتك أنا ===آخر تعديل ====2016=



 
              صديتك انا
===================
====2016===========
==================
صديتك انا لقيتك انا... جدار  إنبنى
-----------------------------------
حبيبى أنا.. ... أنا    طهرى إنحنى

ومن كتر المشى .. ساقى إنتنى 
صدقتك انا وياريت .......ماصدقتك
وعرفتك أنا وياريت ....  ما عرفتك

وقبل  اللقا  عرفت .......... إننا

إتقابلنا هنا شوف من كام سنة
 وفى أول   لقا  ......عرفت إننا
التقينا  هنا  وفرحت لما  قابلتك
-------------------------
كانت أيام  هَنَا  عشناها سوى
أتاريك من سنة .. جدار  إنبنى 
وفى كل يوم ..... يعلى الجدار
وضاع مننا يام  ... سعد  وهنا
-------------------------
  وهو ضاع مننا  عشان  إننا
---------------------

ضيعنا الهوى   بخلافنا  سوى
ويا ما آمنتك على كل الأسرار
  وكان بيننا .. .شوق   وعمار
----------------------
وعرفت .. إنا إن الزمان  غدار
يحرمنى منك ومافيش  أعزاؤ
لقيتك أنا .......... جدار إنبنى
 أنا طهرى إنحنى  بعذاب ونار
----------------------------

صدقتك انا ......... لقيتك أنا
جدار إنبنى أنا طهرى إنحنى
من كام سنة . مال وإنحنى
  ودلوقتى . .... فرقنا الهوى
 ومابقناش  .........  سوى
صدقتك أنا .... ...... صدقتك
أكيد فى   عيونك حب جديد
بتجرى وراة لأنة ....... بعيد
ومستنى يقع فى الشبكة 

الصيد   ....  صدقنى  أكيد
-------
------------------------
صديتك انا     ويارتنى ياريت
ما صدقتك انا ولا كنت نويت
---------------------------------
 ماكان جدار إنبنى ولا طهر إنحنى
 ولا كنت شقيت   واهو إنت  أكيد
------------------------------
بتمد الأيد  ........... صدقتك  أنا
-----------------------------
وفضلت واقف كدة ....... محتار
مابين يأسى وبين ..... .. النار
صدقتك انا ..... وحسيت بالأيد
وياريت حيفيد ... نرجع  سوى
رمانى الهوى  .... مركب صيد
لكنة بعيد ....... وجدار  إتبنى 
قاومتك سنة ... صديتك سنة
لكن إية حيفيد.. صديتك .. أنا
=====================
= كلمات الشاعر المصرى
/ ابراهيم خليل .
///////////////////////////////////

 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة