.يابلادى أشهدى .. إدتنى فردة حلق سبحان الذى خلق --- إدتنى فردة حلق إدتنى الفردة تا نى سببت لي .. الزهق ياواد أنت أنانى سببت لي . . القلق خرمت أنا ودانى بتقولى ... اتسرق الجوز .. الأولانى تعال ... .. نتفق ونحقق الأمانى مش اتفاق على ورق يادنيا فيكى ... عجب عشمتنى ..... بالحلق خرمت انا .. ودانى تدينى فردة لية امال فين الجوزالتانى = كلمات / ابراهيم خليل . /////////////////////////////////////// إدتنى فردة حلق سبحان الذى خلق --- إدتنى فردة حلق إدتنى الفردة تا نى سببت لي .. الزهق ياواد أنت أنانى سببت لي . . القلق خرمت أنا ودانى بتقولى ... اتسرق الجوز .. الأولانى تعال ... .. نتفق ونحقق الأمانى مش اتفاق على ورق يادنيا فيكى ... عجب عشمتنى ..... بالحلق خرمت انا .. ودانى تدينى فردة لية امال فين الجوزالتانى = كلمات / ابراهيم خليل . ///////////////////////////////////////




                  إدتنى  فردة   حلق
                  سبحان الذى  خلق
                         ---
              إدتنى    فردة     حلق

              إدتنى   الفردة  تا نى

              سببت لي  .. الزهق

            ياواد  أنت     أنانى
  
          سببت لي  . .  القلق

         خرمت أنا    ودانى

        بتقولى ...   اتسرق

        الجوز .. الأولانى

       تعال ... ..   نتفق

        ونحقق  الأمانى

   مش اتفاق  على ورق

 يادنيا فيكى  ...  عجب

  عشمتنى .....  بالحلق

  خرمت انا  .. ودانى

   تدينى  فردة   لية

   امال فين الجوزالتانى
=
  كلمات /  ابراهيم  خليل .

///////////////////////////////////////                   













                   































              سببت لي  .. الزهق

            ياواد  أنت     أنانى
  
          سببت لي  . .  القلق

         خرمت أنا    ودانى

        بتقولى ...   اتسرق

        الجوز .. الأولانى

       تعال ... ..   نتفق

        ونحقق  الأمانى

   مش اتفاق  على ورق

 يادنيا فيكى  ...  عجب

  عشمتنى .....  بالحلق

  خرمت انا  .. ودانى

   تدينى  فردة   لية

   امال فين الجوزالتانى

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة