شموع ودموع .


               أنا  شمعة  ..  ودابت  م   الليالى

               أنا   دمعة    وحست كدة  بحالى

              أنا  قلب      ومبقاش ...   خالى

                       -----

             مقدرش  أعيش  .........  وحيد

            أو  أضمك   ...   ....   لخيالى

            أو  ارحل   عنك ..  ...   بعيد
   
                     -------  

             إية  طعم  الحياة  من غيرك

            والزاى  أبقى ........  سعيد

             والزاى  أرضى ..  ببعدك

            والزاى القسوة  ....   تفيد

            وانت   بيزيد  ...  عندك

           والعند   ...   مش  جديد

                   ----

        عايزنى  اعيش    لوحدى

         والزاى ترضى   ببعدى

       وتسبنى أعيش  ..  وحيد

               ----
      ما انت عايز  ....   تفُتنى

     ومش حاسس بللى جرالى 

      لو  كنت صحيح حاببنى


    وكان حبك  ليّا ..  أكيد

   كنت حسيت بللى  جرالى

  كنت شمعة  فى يوم  عيد

  دابت م  الليالى  دابت

  ومنورة  فى كل بيت

    بقت جواها   دمعة

   والحزن بقى  أكيد

 واتفرقوا   ..  الأحبة

  ودة مش ...  جديد

 انا شمعة  دابت م الليالى


== كلمات /  ابراهيم خليل .

////////////////////////////////////////////////          



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة