الانتظار =2016=




لا  للإنتظار 
==

=2015=

==========  


 حبك  ياحبيبى  صعب 


محتاج تضحيات
--

وإن  كُنا  صحيح لبعض


  نسينى .,....   الذكريات

---

كل اللى  شفتة   صعب

 

دموع ألم ....... آهات 





  محتاج ...  كتير  لوقت



 أنسى كتير   ..حاجات

    ---------

مش  شرط  ..  تكون أنت قاسى


 وإن أصب مُرك  فى .... كاسى


  -----------


 إنسانى أنا بالذات


--


 ونسيت إن قلبى  طيب



 وعلى  كل شىء تعيب

----

دة لية   يابن  .... الذوات


تتعبنى أنا .... بالذات

----

كان نفسى أنا فى  حاجات

 كان نفسى يوم   تقرب

 أنا واللة  قلبى     طيب

----------

  الفقر ماكنش  .. عيب

 ولا  خلو  ...  الجيب

----

  
 تعبنى كتير ..  غرامك


ولا قلبى يومها .. لامك


وإشتقت أنا  .. لسلامك

-----


عيشت أنا  فى  عذاب

 وانا قلبى يومها  داب

-------

طب  لية  وانا قلبى طيب

 
وكان نفسى يوم  تقرب


-
   --

ودة  كان ....آخرة البعاد

--
حبيبى الحب صعب  



 وأنا  قلبى    دقة مات


--

كفايا طال الصبر .. 





مر بي  العُمر
--
ولقيت الحب مُر  ... مش حينسينى اللى فات
--
كفايا سهر الليالى وكفايا الأمسيات
--
كفايا طال الإنتظار .. وخالفت الميعاد
---

  وكل ..  يوم يمر يجر


  
الذكريات




والليل  فية ...  نبات


--






--
--
ياحبيبى  الحب مُر 



محتاج  تضحيات

--

وانا فى نهاية الأمر  قلبى 


دقة  مات
--


وداع ياكل  عمر  وداع 


  للذكريات

==
== كلمات الشاعر المصرى


ابراهيم  خليل
//////////////////////////// 



تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة